Growth hacking skaber vækst i besøgsantal og omsætning ved at skrue på de rigtige parametre.
Hvad kan dine kunder opnå? Og hvad kan dine kunder undgå?
I henhold til din forretnings ønskede mål, skal du give din kunder og brugere svar på de spørgsmål de stiller. Og give dem svar via de kanaler spørgsmålene bliver stillet. Udgangspunktet til det får du her.
Din forretnings behov og indtjening er de primære mål.
Processen er at finde frem til den eller de optimale kanaler. Hvem og hvor er den perfekte kunde for dig? Og hvilke(n) ressourcer skal der bruges på at ramme plet? Hvor tjener du dine penge?

Målsætning, kanaler og strategi.
Udarbejdelse af strategi
Definér den forventede strategi. Hvad er formålet med det hele?
Format definition:
Artikler, Video, Billeder, Events, Spil, Værktøj, Print, E-learning, Slideshow, Visualisering, Press Release, Webinar, App, E-book, Social & Email
Type definition
Hvordan-gør-man, Interviews, Quiz, Reviews, Spørg eksperten, Eksperimenter, Definitioner, Spørgsmål, Ressourcer, Produktivitet, Opslagsværk, Gallerier, Best practice, Hive-mind, Skabeloner, Produkter, Frameworks, Sammensætninger, Events, Begynders guide, Spørgeskemaer, Testimonials, Cases, Undersøgelser, Inspiration, Analyser, Demoer, Statistikker, Trends, Meninger, Fiktion, News-jacking, Debat, Konkurrencer, Tjeklister & Grafik.
Platform definition
Website, YouTube & Vimeo, Sociale Medier, Offline Medier, Partner Sites, Microsites, Fora & annoncering.
Mål
Identificer forventet målgruppe, mål og forventet afkast. Overvej eksisterende trafik, leads, telefon, branding, salg, søgninger, medlemmer, delinger og generelt engagement.

SEO-vurdering og potentialeanalyse.
Adgang, tilmelding, opsætning og sammenkædning af Google Analytics, Search Console og Google Ads.
Søgeord
Ud fra opsamlede og forventede søgeord og fraser, skabes overordnet søgeordsanalyse (ikke placeringer).
Dataopsamling og konkurrentanalyse
Vi opsamler og evaluerer dit website, samt 3 af dine konkurrenter, i forhold til overall online rank og status.
Analyse
Vi gennemgår de opsamlede data og sammenligner med dine mål. Hvad kan du gøre bedre, og når du dit potentiale?

Skabelse og implementering af indhold på de ønskede platforme, “lige efter bogen”.
1. Projektplan
Baseret på mål og ressourcer udarbejdes en plan for skabelse af website og indhold, til launch og eventuel fremtidig overvågning, evaluering, optimering og test.
2. Brand definition
I dialog med dig, finder vi frem til hvad du skal bruge og ikke bruge. Herunder hvad du allerede har af tilgængeligt materiale og designmanualer.
3. Visuel identitet
Vi taler om farver, elementer, skrifttyper osv. Det grafiske design spiller en rolle i alt det vi leverer. Ved at skabe visuel opmærksomhed omkring dit produkt eller service, bidrager vi til at vækste dine marketingstrategier.
4. Responsivt layout & webdesign inklusiv mobildesign implementeres i CMS system og nye kanaler.
Der skabes et unikt responsivt design til både desktop, tablet og mobile brugere. Design og funktionalitet designes, så det skaber relationer mellem dine kunder og dine ydelser og/eller produkter.
5. Design af indhold og skabelse af kommunikation.
I henhold til projektplanen udarbejdes relevant indhold til dit website og udvalgte kanaler. Design af tema, widgets, forside og præsentationsskabeloner, så det fremstår ”rent” og nemt kan bruges til fremtidigt indhold, og på alle typer af enheder.
Processen til mål. Der er hjælp at hente.
Overskriftmæssigt er Growth Hacking, et spørgsmål om behov, ressourcer samt return on investment. Nedenstående overskrifter optimeres og monitoreres, for at opnå de ønskede mål, og dermed den optimale indtjening, i din forretning.
Optimering af hjemmesider
On-Page SEO, design & brugeradfærds analyse, indholds optimering, test af indhold, hastighedstest, ren HTML kode osv.
Relateret services
Webdesign & CMS
Webdesign, responsivt design, call 2 Action, indhold, website/CMS hastighed samt validering af output.
Online & Content Marketing
Hjælp til Content Marketing, Søgemaskineoptimering (On-Page & Off-Page SEO), Søgemaskinemarketing SEM (Ads, Facebook, LinkedIn + anden betalt annoncering), Social Media Markedsføring (SMM/SMO).