Kronprinsessegade 26. 2. sal
1306 København K

Søgemaskine Optimering (SEO) og Søgemaskine Marketing (SEM) er overskriftsmæssigt et spørgsmål om behov, ressourcer samt return on investment.

Overskrifterne  dækker mere end 200 forskellige måle-parametre og indsatsområder, der tages i betragtning i forhold til dit website og opnåelse af dine mål. Det hele afhænger af dine mål, og din eksisterende situation.

Full Service Agency Tjeks ApS - Growth Hacking services

Vi hjælper virksomheder med at forstå deres forretningsmål og behov, for derefter at konvertere disse til målbare resultater via online og offline markedsføring.

 

  • Optimering af hjemmesider: On-Page SEO, design & brugeradfærds analyse, indholds optimering, test af indhold, hastighedstest, ren HTML og kode osv.
  • Online & Content Marketing: Hjælp til Content Marketing, Søgemaskineoptimering (On-Page & Off-Page SEO), Søgemaskinemarketing SEM (Ads, Facebook, LinkedIn + anden betalt annoncering), Social Media Markedsføring (SMM/SMO).
  • Design & Layout: Skabelse og tilpasning af visuelt grafisk design til print og digital.
  • Webdesign: (Layout & Design, Responsivt design, Tekst & Indhold, Call2Action, On-Page SEO)
  • Optimering af Webdesign &
  • CMS: Webdesign, responsivt design, call 2 Action, indhold, website/CMS hastighed samt validering af output.
  • CMS: Webpage IO, WordPress, Drupal eller anden CMS.
    Webhosting og DNS: Vi kan sagtens hjælpe dig med denne del også.
  • Internet Nørderi: Konsulent bistand, special udvikling og projektledelse.
  • GO-TO: Være jeres ”Go-To-Guys” som nørder og eksperter i forhold til den digitale oplevelse.
     

Growth hacking er en markedsføringsstrategi, der, via hurtige tests og eksperimenter på tværs af kommunikation, kanaler og produkter, identificerer den mest effektive måde at skalere og vækste din virksomhed på

Hvad kan dine kunder opnå? Og hvad kan dine kunder undgå?

Ud fra din forretnings mål skal du give din kunder og brugere svar på de spørgsmål, de stiller. Og svarene skal leveres via de kanaler, spørgsmålene bliver stillet.

Din forretnings behov og indtjening er de primære mål.

Processen er at finde frem til den eller de optimale kanaler. Hvem og hvor er den perfekte kunde for dig? Og hvilke ressourcer skal der bruges på at ramme plet?

Hvor tjener du dine penge?

Målsætning, kanaler og strategi

Vi skal igennem en Growth Hacking (SEO & SEM) opstart og analyse, før vi kan lægge hovedet på blokken.

Processen til mål:
  • Mål og kanaler: – Definition af opstarts-strategi, -format, -kommunikationstype samt – platform. Forstå forventede målgrupper, mål, afkast samt kanaler!
  • SEO & SEM – Basic: Adgang eller tilmelding til samt opsætning og sammenkædning af online services som Google Analytics, Google Search Console og Google Ads samt sociale medier. Tilmelding til online monitorering som hos Moz, Searchmetrics & Ahrefs mm.
  • Strategi & Data – Analyse & Konklusion: Datamining og Monitorering med henblik på kontinuerlig optimering af de prioriterede indsatsområder i forhold til forventet afkast og de opsatte mål. Analyse af opsamlede data samt website content, inklusiv brug af ord/keywords, titler, tags og beskrivelser. Analyse af trafik og brugeradfærd inklusiv kampagner, betalt annoncering og brugerdemografi. Analyse af landing sider, fejl, HTML og page-speed mm.
  • SEO & SEM: Test, Drift og Optimering i forhold til fast, målbar og dokumenteret SEO & SEM indsats og køreplan. Via viden vækster du og optimerer dine mål, kanaler og platforme. Optimeringer og nye tiltag eksekveres kontinuerligt i forhold til forventet afkast og de opsatte mål.

Klar til at flytte din forretning?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.